2007-2009

Toch weer een MOBlog?

Ja, tóch weer een MOBlog. Ik weet het: ik had beter mijn vorige laten staan… velen onder jullie hebben me gevraagd of ik het me niet zou beklagen en jaaaah, ik geef het niet graag toe maar jullie hadden gelijk.

Aan de andere kant krijg ik nu wel de mogelijkheid om weer helemaal vanaf nul te herbeginnen. Er komt dan ook een gloednieuwe layout (in Brandweerstijl!) en voortaan zal de verdeling in categoriën een stuk beter in elkaar zitten. Voor de rest verandert er niet zo veel, jullie krijgen nog steeds een mix van technologie, Brandweer en politiek op jullie boterham. Lezen wie het lezen wil en commentaar geven blijft uiteraard mogelijk.

Keep the site alive, het hangt in een niet zo kleine mate van jullie af of deze blog hetzelfde succesverhaal wordt als zijn voorhanger!

