2007-2009

Meli

Hmmm, ’t is een moeilijke… moet ik deze posting nu bij "persoonlijk" plaatsen of bij "pretparken"?

De laatste drie weken ben ik meer in contact gekomen met de Meli dan in al die andere jaren samen dat het park gesloten is… Nu ik er aan denk: dat is ook al weer 8 jaar geleden, gaat die tijd toch snel zeg (vrij vertaald: worden wij oud jong!). En zeggen dat het allemaal startte met een bij… al werd dat voor mij ondertussen toch een stukske meer dan gewoon maar die bij :cool:.

Nu goed, een tijdje geleden ontdekte ik die gouwe-ouwe bij op Kapaza en voor de prijs kon ik het niet laten. ’t Was bijna voor niks! Die is vandaag binnengekomen en gaat straks de wasmand in. Maar uiteraard eerst even geposeerd samen met mijn badge om als foto op mijn moblog te kunnen plaatsen.

