2007-2009

huisje-tuintje in actie

Meer dan in actie zelfs :-). Het eerste bankgesprek zit er op, gistermiddag een bezoekje aan een collega van mijn broer die al woont in die wijk en deze morgen een offerte gevraagd aan een keukenwinkel om zo eens te kijken wat ik wél en niet bij de aannemer zal bestellen. Er is nog geen echte keuze gemaakt hoor, das voor later… nu is het gewoon een kwestie van richtprijzen te hebben om zo te kijken op welke punten ik nog kan besparen. Dat is natuurlijk het voordeel van nieuwbouw hé.

Maandag moet ik normaalgezien naar Dexia maar dat zal ik toch proberen te verplaatsen… ’t wordt me allemaal wat te druk op die dag en ik neem er liever mijn tijd voor, het gaat toch om veel geld hé (en ik heb Inge al veel te lang moeten missen). Zaterdagmorgen probeerde ik hen al te bellen maar ze namen de telefoon niet op… vreemd, maandagmorgen nog eens proberen dan maar hé.

Voila, jullie zijn weer wat op de hoogte. Hou "huisje-tuintje" wat in het oog als je benieuwd bent hoe alles verdergaat!

