2007-2009

zo duur zeg

Amaai… ik heb me nogal mispakt aan het prijskaartje om alleen te gaan wonen :shocked:.

Neem nu de keuken. Ik had gerekend op zo’n 6500EUR voor een kwaliteitsvolle keuken zonder al te veel tralala eraan. Blijk ik er dus maar eventjes een paar duizend euro naast te zitten! Als je een beetje kiest voor kwaliteit in de kasten en de toestellen en je wilt toch wel wat ruimte hebben om zaken op te bergen en om er gemakkelijk te kunnen werken, dan kom je gewoon nergens met die 6500EUR. Het wordt dus rekenen en tellen om er te geraken met mijn preventieloontje… gelukkig heb ik lieve ouders, een lieve doopmeter en een lieve grootmoeder (in volgorde van leeftijd, allemaal even belangrijk dus… slijm slijm ;-)) anders zou ik het toch een stuk moeilijker hebben gehad. Nu jah, ik heb nog maar pas een loonsverhoging gekregen en ik heb nog een 2000-tal commerciële vinyls die de deur uit mogen, daar haal ik ook nog wel wat zakgeld uit denk ik. Zo rap mogelijk die schijfjes eens uitsorteren en dan eens kijken om ze te verkopen (3EUR/vinyl vaste prijs, ook voor de speciallekes!).

Ow juist ja, ik heb jullie geen stand van zaken meer gegeven sinds vorig weekend zeker? Wel, de afspraak met Dexia heb ik gelukkig kunnen verplaatsen naar dinsdag en het gesprek is vlot verlopen. Hun voorstel ligt zeer dicht bij het voorstel van Fortis en uiteraard gaan ze nu via Brussel proberen daar onder te gaan. Morgen krijg ik hun antwoord. Met dat voorstel ga ik dan zaterdagmorgen naar de KBC en dan maak ik volgende week opnieuw een afspraak met mijn eigen bank en Dexia. Uiteraard hoop ik dat ik Fortis-klant kan blijven (ik ben eigenlijk wel een tevreden klant om eerlijk te zijn) maar als het ergens anders goedkoper is, dan zou het niet slim zijn om niet te veranderen hé?

