2007-2009

besparingen

OK, ’t is duur… wat doe je dan? Beginnen bleiten of een oplossing zoeken?

Mensen die me wat beter kennen, die weten dat ik voor het tweede kies, toch? Awel, we gaan besparen dus hé! Personeel buitensmijten wordt wat moeilijker (ik kan toch moeilijk door het leven zonder kuisvrouw, tuinman of butler?) dus gaan we even zoeken om wat luxe-investeringen te herschikken en wat extra inkomsten samen te rapen.

  1. De iPhone was gepland voor eind dit jaar, dat zal uitgesteld worden tot de iPhone 2 of zo, de prijs zal dan wat lager liggen en ik heb nog wat tijd om geld te sparen. Bovendien is mijn GSM nog in perfecte staat en denk ik dat ik mijn stokoude PDA nog wel even kan lappen en tappen om het zolang te overleven. Lukt dat niet, dan koop ik een goedkope GPS en neem ik mijn GSM weer in gebruik als mobiele agenda gesynced met Outlook.
  2. Ik had gehoopt om tegen de zomer van 2008 een echte spiegelreflex te kopen, maar het zal blijven bij mijn bridge. Niet dat hij slecht is maar spiegelreflex blijft natuurlijk een droom hé.
  3. De vinyls worden zo snel als mogelijk gesorteerd. Eerst begin ik met de commerciële vinyls te verkopen, die gaan het gemakkelijkst de deur uit en er zitten heel wat klassiekertjes bij. Alles gaat de deur uit aan 3EUR/stuk, ook de speciallekes. Een zeer goede prijs dus en voor mij zou dat uiteindelijk toch heel wat geld moeten opbrengen (ik heb zo’n 2500 vinyls liggen hé :-)).
  4. Disneyland is uitgesteld tot Kerst/Halloween. Dat geeft me nu wat ademruimte en bovendien was het park toch overdruk dit voorjaar, veel leuks lijkt me dat dan ook niet.

Ow ja, moest er iemand denken dat ik een armoezaaier ben geworden: verschillende banken vinden mijn situatie héél gezond, dus zo erg zal het allemaal wel niet zijn zeker? :cool:

