2007-2009

eerste betaling

Mijn geld zal er de komende maanden snel doorvliegen… twas leuk om gedurende al die jaren die cijfertjes op mijn rekeningen omhoog te zien gaan, maar dat zit er nu niet snel meer in vrees ik :doubt:. Gisteravond was het al begonnen: een "voorschotje" op mijn grond, het tekenen van de compromis en de besprekingen met de aannemer… dat was wat op het programma stond.

Gelukkig hadden we vannacht al weer een oproep om deze arme stakkerd zijn geld wat aan te vullen. Vreemd eigenlijk, want normaalgezien is onze groep van rust. Bovendien kwam er geen happy-end aan dit verhaal… dan sta je toch maar weer eens stil bij hoe snel het leven voorbij kan zijn en hoe gevaarlijk een auto toch wel is :-|. Duseuh: keep it safe, ik heb geen zin om één van jullie te moeten afhalen hoor!

Nu goed, vanavond pokeren (gelukkig zonder inzet want anders zou ik niet weten waar ik dat geld nog vandaan moet halen ;-)) en straks eens gaan kijken naar de verschillende kleuren en afwerkingen van de keuken die ik graag zou hebben. Alweer een goed gevulde dag dus!

