2007-2009

Auvibel gaat te ver!

Dat is er toch meer dan over? Ik gebruik hier nogal wat DVD’s om mijn foto’s op te slaan dus in plaats van een doosje van 10 stuks, vertrek ik een uurtje geleden naar de winkel om een spindle van 50 te kopen. Ideaal, zo kan ik eventjes verder.

Ik kom in de winkel en zie 50 DVD’s voor 12,80EUR. Ik ga naar de kassa en betaal 48,50EUR.

12,80EUR wordt 48,50EUR…
12,80EUR wordt 48,50EUR?
12,80EUR wordt 48,50EUR?!?!?

Ik betaal dus zomaar eventjes 35,70EUR aan Auvibel om mijn eigen foto’s op te slaan? Waarom moet dat geld naar die muziekartiesten als ik zélf mijn éigen foto’s wil opslaan??

Dit is voor mij écht een brug te ver. Ik koop al jaren al mijn muziek zelf (zo’n 2500 vinyls aan 7EUR per stuk, een 300-tal CD’s en dan nog een 50-tal films aan minder dan 10EUR) en dan wordt je nog eens afgestraft met een Auvibeltaks op je eigen foto’s!

Awel das erover voor mij. Ik zou begot niet weten hoe ik veilig mijn gigabytes aan foto’s kan bewaren (harde schijf bevat bewegende onderdelen, dat vertrouw ik niet) maar anders zoek ik gewoon ergens een camionchauffeur die voor mij van god-weet-waar lege DVD’s ZONDER tax meebrengt :evil:.

Hints zijn altijd welkom.

— EDIT:
Iemand interesse om een spindle van 50 DVD+R’s over te kopen? Merk Imation, 16x, 4.7GB en ik gebruik dat merk al jaren met volle tevredenheid. Prijs: 48.50EUR inclusief Auvibel.

