2007-2009

verkiezingsweekend

Het is zover: we zijn het verkiezingsweekend ingestapt! Politiekgezinde mensen van alle partijen zitten tot zondagnacht op het puntje van hun stoel om geen seconde van de hoogdag te missen, antipolitiekgezinde mensen vloeken erop dat ze hun zondag weer zien verdwijnen voor elke keer dezelfde miserie (jullie kunnen op NEE stemmen hé).
Ik behoor bij de eerste groep, maar dat valt direct op als je mijn tagcloud bekijkt, toch? :lol:

Het weekend ziet er voor mij trouwens fantastisch uit… nou ja: dodelijk lijkt me eigenlijk een betere omschrijving.

  • morgenochtend om 7h30 in de kazerne om mijn broer zijn dienst over te nemen, die sloeg met zijn hamer op de verkeerde nagel en kan dus geen brandweeropdrachten uitvoeren.
  • om 13h klaar en dan eten.
  • Om 18h30 moet ik gegeten hebben en al weer in de kazerne zijn want om 19h ben ik van wacht bij de computers die de dag erop zullen gebruikt worden voor de verkiezingen. Ik blijf daar tot 7h (hoopje DVD’s en laptopke meepakken om me wat bezig te houden de hele nacht).
  • Zondag dan de hele dag tv kijken en uitslag volgen.

Als ik zondagavond rond 21h in mijn bed zou kruipen dan heb ik 38 uren niet geslapen… dat beloofd! :-|

