2007-2009

Joyce maakt mijn dag goed

De zomertemperaturen zijn in het land, dus begint het weer enorm te kriebelen om die kerstboom uit te zetten… Nou ja, het Disneylandgedeelte van de kerstboom dan toch!

Op DLRPfans viel te lezen dat het vanaf maandag mogelijk was om boekingen te plaatsen voor het winterseizoen en na een vraag van Inge ontdekte ik eerder toevallig dat het ook mogelijk was om al online te boeken voor die periode. Ideaal, want zo kan ik prijzen beginnen uitzoeken nog voordat ik de nieuwe brochure in handen heb! Tjah, dan mag je niet verwonderd zijn dat ik in korte broek en met een kerstmuts op mijn hoofd zit hé.

bron: DLRPfans.be

Ondertussen alle prijzen opgezocht voor de hele maand november, kwestie van een idee te krijgen van de goedkope periodes. Njah, veel verschil met vorig jaar zit er niet in dus dat zit wel goed. Jammergenoeg stonden er nog geen acties online zoals bijvoorbeeld 15% korting als je op zondag aankomt. Dussss, daarstraks eens gebeld naar de Magische Helpdesk (die met oranje Vlaamse Leeuwen dus) en daar kreeg ik van de goedgezinde Joyce te horen dat ze verwacht dat er wel kortingen zullen zijn en dat ze hoopt dat de nieuwe brochure er volgende week is. Hmmm… nog maar (heel) even wachten dus zeker? Op een even happy-manier wist ze me te zeggen dat ze er net als ik niet van uitging dat alles zo snel zou volgeboekt zijn in die periode…

Schitterend toch dat "ik hou van het leven"-gevoel van pretparkmedewerkers? Op zo’n ogenblik mis ik mijn eigen pretparktijd echt wel. Was ik nu 21 jaar, vrijgezel maar met de kennis die ik nu heb, ’t zou moeilijk worden om me te overtuigen om niet eens een jaartje naar Parijs te trekken hoor. Maja, met een schat van een meiske, een goedlopende carrière, een schat van een meiske, een pas gekocht huis en een schat van een meiske, zal dat niet meer voor dit leven zijn denk ik.

Vonniej, doe je de groetjes aan Joyce van me?

