2007-2009

Ado meurt a DLRP

Disneyland is blijkbaar niet voor iedereen een wereld vol magie… Gisteren rond 13h40 zou er namelijk een 14-jarig Spaans meisje overleden zijn in RNRC. Toegegeven, Rock’n’Roller Coaster heeft een fenomale start waarbij je in 2,8 seconden van 0km/h naar 91km/h optrekt, even snel dus als een F14 en bovendien ondervind je in de eerste inversie een kracht van 4G tot 5G! Tjah, toch wel de moeite om je longen uit je lijf te schreeuwen… Maar om nu te beslissen om dood te gaan? Nee, dat is er toch net iets over voor mij.

Alle gekheid op een stokje: ’t is erg en da meen ik. Dat meisje en haar familie hebben waarschijnlijk even hard zitten wachten op hun uitstapje als dat ik dat nu doen en dan is het eindelijk zover en kom je dit tegen…

Op dit ogenblik zou er een onderzoek lopen maar blijkbaar zou er op het eerste zicht niets abnormaal aan de attractie te vinden zijn, de vermoedens gaan dus uit naar een medische reden. Njah, met bovenstaande krachten op je lichaam kan ik me best inbeelden dat je inderdaad beter wel in een goede gezondheid bent vooraleer je die attractie ingaat… maar hoe weet je nu in godsnaam of je gezond bent zolang je er geen last van hebt?

bron: LCI.fr

