2007-2009

bouw gestart

Ik heb een buur! Allé, aan ene kant dan toch :-D. Ondertussen is de aannemer gestart met de funderingen en het plaatsen van de regenput. Nou ja, "gestart" is eigenlijk het verkeerde woord want alles ligt er al. ’t Is wel nog wachten op de notaris… dat duurt een stuk langer dan verwacht zeg :-S. Morgenavond eens naar de bank gaan, kheb namelijk geen zin om mijn lening kwijt te spelen, die zijn daarvoor net iets (veel) te veel gestegen de laatste tijd.

Maar goed, de bouw is gestart en dat is fantastisch nieuws! Wel vreemd hoe klein zo’n huis lijkt als je enkel de funderingen ziet liggen. Het hele gebouw lijkt amper groter dan de kamer bij mijn ouders en in de garage zie ik niet eens plaats genoeg om een tafel te zetten terwijl die groter is dan de garage van mijn ouders. Gezichtsbedrog alom dus, maar het doet toch even vies hoor!

