2007-2009

defensiedagen bkoks

Ik loop er bij als een kreeft! Lekker roodgekookt van een hele dag te "werken bij het leger", allé ja, permanentie naast de bluswagen van bkoks voor het geval er ene zijn looping ging missen. Voor de onwetenden: het was weer de jaarlijkse airshow op de basis van Koksijde, deze keer werd dit gecombineerd met defensiedagen, dubbel de moeite om af te komen dus!

Onze wagen had alle geluk van de wereld: we werden geplaatst aan het einde van runway 11, zowat ter hoogte van de plaats waar de vliegtuigen net iets boven de landingsbaan hangen en vlak-vlakbij de echte actie, echt stukken dichter dan om het even wie maar kon komen. Zelfs de VIPs hadden reden om jaloers te zijn op ons zitje :cool:.
Als extraatje werden we bovendien getrakteerd op een hele dag zon en dat is nu wel te zien aan mijn kleurtje: ik ben even rood als de tankwagen waarmee we daar standby stonden… Is het leven van een brandweerman toch zwaaaaaaaaar, vind je ook niet?
Nu, je hoort me niet klagen: een hele hoop FANTASTISCHE foto’s vanop ons privé dakterras, een dag midden in de actie, ons ferm geamuseerd, goed uitgerust van mij ma haar verjaardagsfeestje (twas nodig) en er nog voor betaald zijn ook. Mensen die zich plots geroepen voelen kunnen hun kandidatuur indien bij de administratieve dienst op het nummer 058/31…. :lol:

