2007-2009

solden = vrouwenprobleem?

Zucht…
Ik dacht dat de solden een vrouwenprobleem waren? Vergeet het maar hoor.

Deze namiddag ben ik naar de sportwinkel in Kortrijk vertrokken met het idee om een tweede set skate-wieltjes en kogellagers aan te schaffen zodat ik met slecht weer de oude kan gebruiken en met mooi weer dan geen versleten onderdelen moet gebruiken.
Ik kom terug met…
een paar nieuwe skates :cool:.

Ja zeg, 90mm wielen in plaats van 72mm nu, kogellagers ABEC7 in plaats van ABEC5 en mijn "oud" paar hebben echt wel last van slijtageverschijnselen op verschillende hechtingspunten.
Bovendien was er korting van 60EUR op. Zoiets kan je toch niet laten liggen?

Bah, mannen zijn even erg als vrouwen :coverface:.
Maar goed, nu heb ik een paar fantastische skates voor bij mooi weer en een paar goeie maar versleten skates voor minder goed weer. Geef toe, hiermee overtuig je jezelf om de aankoop te doen, niet?

Mijn setup?
Fila Prismo 90 – 276mm / 90mm – 83A / ABEC 7
Fila FF63 – 264mm / 72mm – 88A / ABEC 5

