2007-2009

Skatestatistieken juli 2007

Mijn excuses voor het kalme weer hier op mijn blog maar het is vakantie en ik heb dus helemaal geen zin om hele dagen achter dat scherm te zitten staren naar wat lettertjes. Geef mij maar de zon, de zee, een terrasje, een wandeling op de dijk, een avondmarkt, wat vuurwerk, winkeltjes, toeristen, … . Het gewone kustbewonersleventje zeg maar.

In bijlage mijn skatestatistieken voor de maand juli. Je dacht toch niet dat ik opgegeven had hoop ik? Die kite geraakt wat moeilijker de lucht in, ’t is hier meer windstil dan iets anders en om nu direct zo’n matras aan te schaffen lijkt me toch net iets te drastisch. Nu goed, in september zal er wel weer wat meer wind zijn en dan haal ik mijn schade wel in. Ik ben benieuwd of ik er nog evenveel fun zal aan beleven als 6 jaar geleden en sowieso is het een leukere manier dan gewichtjes heffen om je armspieren te trainen, niet?

–EDIT
Das nu al de tweede keer dat ik zaag over mijn kite en dat hij een uur later rondzoemt alsof dat er helemaal niets aan de hand is. Je moest hem zien gaan daarstraks!

