2007-2009

op de goede weg

Awel, Pebbie, bij deze zal ik mezelf helemaal tot "wijf" promoveren/degraderen (schrappen wat niet past) want ik zet het zelfs op mijn eigen blog :-). ’t Is al een tijdje geleden dat ik nog een een stand van zaken gaf over die vermageringstoestanden. Bij deze nog maar eens een posting doen daarover hé.

De kilometers linksboven op deze site beginnen goed op te lopen, het sporten zit dus wel redelijk goed. Dit weekend zou ik een poging wagen om een halve marathon te skaten en dat zou vanaf dan mijn standaardparcours moeten worden. In het weekend zou ik dan proberen steeds verder en verder te skaten. Maar goed, stap voor stap: eerst die halve marathon komend weekend. Hopelijk valt het weer wat mee want gisteren heb ik voor het eerst in weken terug mijn Fila FF63’s uitgehaald en ik garandeer je dat het een hele aanpassing is als je die Fila Primo 90’s gewoon bent hoor. Je went toch rap aan luxe…

In bijlage de grafiek van mijn gewicht. De horizontale lijn is mijn streefgewicht (te behalen op mijn verjaardag en een paar gram onder mijn ideaal gewicht), de dalende lijn is het afslankplan zoals uitgerekend door de computer en de rode lijn is mijn effectief gewicht. Vraag me niet waar die pieken altijd vandaan komen want ik snap ze ook niet… Ik vermoed dat mijn gewicht piekt de ochtend na een training. Enkel nog maar vermoedens hoor, de komende weken hou ik het wat beter in het oog om zekerheid te krijgen.

Nou goed, tot zover weer een stand van zaken. Het loopt allemaal op rolletjes (8 rolletjes, 4 aan elke voet), de dokter zal hopelijk positief verrast zijn bij de volgende medische keuring van de Brandweer en sowieso voel ik me op interventies een stuk fitter dan voorheen dus het heeft al zijn voordelen om wat gezonder te gaan leven. Wie volgt er mijn voorbeeld? :cool: 

