2007-2009

heimwee

Het zal toch niet elk jaar van dat worden hé? :neutral:

’t Begon allemaal in november 2005 toen ik (eindelijk, eindelijk, eindelijk) voor het eerst naar Disneyland kon. Waarschijnlijk heb ik toen de meest fantastische eerste keer meegemaakt die je maar kunt tegenkomen: 4 dagen, 3 nachten in Newport Bay Club. ’s Avonds in de luxe en overdag verloren lopen in een droomwereld… het was nog mooier dan wat ik me er al die jaren van voorgesteld had. Bovendien was het in de meest romantische periode van het jaar: Kerst. Daarenboven konden we buiten de schoolvakanties gaan dus hoefden we nergens aan te schuiven. Echt wel één van de meest fantastische uitstappen ooit dus! Als kers op de taart kregen we trouwens echte sneeuw op de laatste dag… Beeld je in: Kerst in Disneyland met echte sneeuw! Benieuwd geworden? Lees dan eens dit tripreport en droom gerust weg met Chante c’ést Noël op de achtergrond.

Net na de zomer van 2006 begon het weer te kriebelen… het warme weer bleek zoek en de herfst kwam er aan. Ik heb een hekel aan de winter maar na het vorige jaar wist ik dat er toch één fantastisch lichtpuntje in die periode zat: Kerstmis! Dat opgeklopte, fake-vriendelijke en namaak-romantische feest had dan toch iets losgemaakt bij me. Het duurde niet lang of we hadden opnieuw geboekt :-) : zelfde periode maar een ander hotel: Santa Fé, gewoon om de prijs wat te drukken hoor. Het werd even magisch! Iets minder "waaaw" want we wisten al hoever Disneyland durft te gaan maar in ruil kregen we een stuk "eindelijk thuis"-gevoel. Tripreport? Tuurlijk, je vindt die hier (deze keer met betere foto’s).

Het begon er op te lijken dat dit een jaarlijks uitstapje zou worden, maar jammergenoeg besliste Cupido daar anders over: die trok zijn pijlen terug :-(.
Tjah, geen Disneyland dus dit jaar. Jammer maar zo erg leek me dat niet, dacht ik. Tot het warme weer opnieuw zoek blijkt en de herfst er opnieuw aankomt. Nooit gedacht dat ik heimwee zou krijgen…

