2007-2009

2007

Het jaar waarin:

  • ik het toch niet kon laten om mij blog opnieuw op te starten
  • de iPhone-gekte toesloeg en daarmee de hele GSM-wereld ondersteboven gooide
  • Disar er mee stopte maar toch weer gevraagd werd
  • Al Gore iedereen verwijt dat we grootvervuilers zijn maar zelf op uitstap gaat met zijn heli en bijna uitgestorven diersoorten serveert op zijn feestjes
  • ik mijn huisje gekocht heb
  • ik verschillende pogingen om naar DLRP te gaan in het water zag vallen maar uiteindelijk totaal onverwachts toch kon gaan
  • Disneyland 15 jaar werd
  • Base eindelijk MMS ondersteunde
  • Gringo een nieuw scheldwoord werd
  • Priorweb ferm op mijn zenuwen heeft gewerkt
  • ik MITA opgestart heb
  • Jochen Tirre opgestart heeft
  • de verkiezingen startten met 40.000 blowjobs en eindigden met een interimregering… wat een klucht
  • DidierSalembier.be de nieuwe URL werd
  • Astrid communicatie & paging zijn intrede deed in ons korps
  • ik veranderde van werk
  • ik begonnen met mountainbike als tweede sport wat ondertussen uitgegroeid is tot een hele hobby
  • Jeff Dunham mijn hart veroverde
