2007-2009

gezond 2008…

Happy 2008 :doubt:. Amper twee dagen ver in het jaar en ’t is al gedaan met "een gezond nieuw jaar". ’t Is al van ergens begin het weekend dat ik pijn had in mijn schouder en dat leek maar niet te beteren, integendeel zelfs. Vandaag dus naar de dokter geweest en volgens het briefje heb ik "crrrusro lrachiqqiqgie links"… nu ja, das toch wat ik er van kan lezen :lol:. ’t Komt er op neer dat ik me een tijdje rustig zal moeten houden en naar de kine mag/moet. Grmbl, ’t zonnetje schijnt + vakantie = biken en niet thuis zitten en naar de kine gaan toch?

Nu ja, ik heb mezelf getroost met een nieuwe fietscomputer. Die dat er momenteel opstaat is met een draad en na amper 2 maanden heb ik die draad al moeten vervangen (10EUR witgewassen) terwijl mijn stadsfiets ook net met een gesneuvelde fietscomputer zat. Dus, die bedrade van mijn MTB is verhuisd naar mijn stadsfiets en op mijn MTB komt de VDO MC 1.0+ … zonder draad.

 — EDIT —
Ik ben net terug van de kiné en het blijkt nog mee te vallen: ’t zou dus toch gewoon om een spier gaan… gelukkig! Jammer dat hij niet zei dat het kwam door mijn slechte vering, nu heb ik geen reden om niet te wachten tot deze zomer.

 
:fluiten:

