2007-2009

modellenwerk

Zucht, terwijl iedereen zich zit te amuseren in de kazerne zit ik me hier thuis bezig te houden… stomme schouder/nek/weetikveelwat . Nu ja, ff tanden bijten en er dan weer invliegen hé. Ik heb gisteren in de Standaard Boekhandel een boek gaan halen "Praktisch handboek Mountainbike rijtechniek" (ISBN 978-447-1480-7), ’s avonds dan wat zitten bladeren erdoor en als ik zo zie wat ik allemaal fout doe is het nog te verwonderen dat het enkel mijn schouder/nek/weetikveelwat is dat zeer doet en niet elk gewricht van mijn lijf :-). Wel een heel interessant boekje moet ik zeggen… de komende maanden zal ik er gretig gebruik van maken om mezelf alle technieken aan te leren van correct remmen en schakelen tot bunny hops, haarspeldbochten, evenwicht, carving en noem maar op.

Ik ben eerder toevallig ook weer op een deelhobby gestoten waar ik in het voorjaar van 2007 ook al eens over nadacht. Je weet ondertussen wel al dat ik me graag bezighoud met fotografie maar tot op vandaag heb ik me nog nooit gewaagd aan modellenwerk. Het probleem daarmee is immers dat je werkt met iets levends, bovendien moet dat levende ding zich ook 100% geven en die verwacht dus resultaten. Niet simpel als je er totaal geen ervaring mee hebt.

Nu ben ik eerder toevallig (via iemand die ik onlangs leerde kennen) op modelmanagement.be terechtgekomen. Op het eerste zicht een heel interessante site voor de amateur: je vindt er zowel mensen met helemaal niks van ervaring als mensen die ik met plezier onder pro zou durven catalogeren. Bovendien krijg je er de kans om in contact te komen met modellen, fotografen en zelfs stylistes… Ideaal dus voor alle partijen. Ik ben benieuwd of er iets mee aan te vangen valt en wat uiteindelijk de resultaten zullen zijn. Uiteraard krijg je het hier wel weer te horen, je kent me ;-)

