2007-2009

nonstop-shopping

Ik moet er echt mee stoppen… zowat elke week schaf ik me wel iets nieuws aan dat wat te maken heeft met skaten of mountainbiken of wat sportiefs dan ook. Ik lijk potdorie wel een vrouw in een klerenwinkel!

Bestaat er geen website zoals valtaf.nl maar dan voor mensen die minder willen shoppen? Ik zeg maar iets: shoptminder.nl met rechts een grafiekje van het aantal keren dat je geshopt hebt? Dan kan je daar een lijntje bijplaatsen met de evolutie van je SMI (shop-money-index) en kunnen je buddies je een schop onder je kont geven als je weer eens een koopbui hebt gehad?

Wat ik nu weer gekocht heb? Op één week tijd (ja echt!):

  • DIT. Ja, ik moest wel, die dat ik mocht gebruiken van mijn ouders was totaal niet geschikt voor mountainbikes… 20km rijden was genoeg om 3 keer mijn voorwiel kwijt te spelen. Bovendien zat er zo’n megaleuke korting op :bloos:.
  • en DIT. Gewoon, ik kan toch moeilijk mijn compressor meenemen in mijn auto om mijn banden op locatie hard te blazen? ’t Waren bovendien solden dus kreeg ik hier ook wel weer een paar euro korting op.
  • en DIT dan. Ja, ok, heb ik helemaal niet nodig maar het was een actie: je koopt iets en voor één euro extra krijg je er een paar sportkousen bij.
  • en dat is nog maar wat ik online gekocht heb… vandaag ben ik dan naar de lokale bikeshop geweest en daar kwam ik buiten met een paar winterhandschoenen (volledig waterdicht, zweetdoorlatend, ademend, met antislip op de twee remvingers en gel op de drukpunten) en een zonnebril met 3 soorten glazen (ik draag lenzen en zand+lenzen=problemen).

Houdt er mij nou niemand tegen? :evil:

Straks ga ik de Bloso-route in Diksmuide rijden, alvast 2 uur dat ik niets kan kopen. En ondertussen hou ik in mijn achterhoofd wat de eigenaar van de fietswinkel zei: beter hier dan op café, daar ben je ook geld kwijt en het enige wat je terugkrijgt is koppijn.

Geef toe, een goede reden om snel terug te gaan? ;-)

