2007-2009

mega-sportweekend

Het mega-sportweekend zit halverwege. Wat stond en staat er op de planning?

  • zaterdagmorgen: bike opkuisen (nog van de Bloso-tocht vorige week :neutral:)
  • zaterdagnamiddag: halve marathon op de skates (aan bijna 45km/h de Hoge Blekker af, daar komt nog een filmpje van!)
  • zaterdagavond: bike naar de LBS, na een paar honderd kilometer had ik recht op een gratis onderhoud dus voortaan mag ik mijn vriendin "volwassen" noemen :cool:.
  • zondagmorgen: normaal zou ik deze morgen mijn skates in orde brengen maar ik ben blijven plakken aan een liveset van Der Schmetterling @ The Zoo… zalige opbouw! ’t Zal dus voor vanavond zijn. Ik heb wel mijn binnenband hersteld van de Bloso-tocht zondag.
  • Zondagnamiddag (moet nog komen dus): de duinen in Koksijde eens gaan verkennen. Vanuit de lucht ziet het er niet spectaculair uit maar je bent eens buiten hé. Daarna doorrijden naar Adinkerke en daar eens de track opnemen in het Calmeynbos. Ik heb nog geen enkele site gevonden waar je die kunt vinden dus moet er iemand eens de moeite doen hé. Ik neem mijn camera eens mee maar ik weet niet of ik em ook zal gebruiken, dat zien we nog wel.

Geef toe: ik heb een megaleventje, niet? ;-)

— EDIT —
Oh, sjut, vergeet ik nog te zeggen:

 Ik heb een tweede track van 100km ontdekt op RouteYou. Je vindt hem hier. De volgende keer dat mijn ouders naar Sluis rijden, mogen ze me daar achterlaten, ik ga wel met de skates naar huis!

