2007-2009

eerste toertocht

Gestart op 26 oktober, een bike die volwassen genoemd mag worden en ondertussen toch wel al standaardtochtjes die net ietsje langer zijn dan het parcours in het Calmeynbos. Ik voel me dan ook klaar voor een eerste toertocht!

Je zou misschien denken dat ik na mijn Bloso-avontuurtje XC een beetje afgezworen zou hebben maar dat is niet het geval. De reden? Awel, aan de ene kant: er is niets anders mogelijk in die biljarttafelplatte streek waar ik woon en daarenboven ga ik er van uit dat zo’n toertocht een stuk meer offroad zal bevatten dan die Blosotocht… Allé, dat hoop ik toch!

De eerste toch wordt er eentje met de Brandweer in de Brandweer. Voor de duidelijkheid: met mijn eigen korps naar een toertocht ingericht door Brandweer Koekelare.
DATUM: zondag 24 februari 2008
UUR: starten tussen 8h & 12h (afspreken aan de kazerne in Veurne om 7h45)
PLAATS: Brandweerkazerne – Oostmeetstraat 36, 8680 Koekelare
AFSTANDEN: 35km en 60km
PRIJS: 2EUR/3EUR
Met bevoorrading, pechverhelping (yuy!), bikewash en douches. Huren van fietsen kan ook.

Meer informatie vind je op deze affiche of kan je proberen te verkrijgen in dit draadje op mountainbike.be. Veurnse Brandweermannen nemen het best contact op met Brw. Coutteau of Brw. Coutereel.

