2007-2009

hoom zweet hoom

Allé, bijna dan toch :-). Gisteren in de voormiddag werd er door de Vereniging van Mede-Eigenaars beslist dat er geen syndic komt op ons woonerf… gelukkig! De bouw loopt ondertussen heel vlotjes. Op dit ogenblik zijn ze alle leidingen aan het leggen en aan het pleisteren, het gaat vlot!

De beslissing omtrent telecommunicatie is ondertussen ook al gevallen. Het wordt de combinatie van het basispakket van TV-Vlaanderen als televisieprovider, Dommel NetConnect als ISP, Belgacom Discoveryline voor de fysieke bedrading en WeePee-VoIP voor de telefonie. Geef mij een combinatie die meer geeft voor minder geld en verander nog van mening… maar die kans lijkt me wel héél klein hoor!

Binnenkort eens naar SatVlaanderen gaan in Oostende, een Golden Partner van TV-Vlaanderen en van alle partners uit de streek de enige winkel waarbij ik het gevoel heb dat hij ook echt interesse heeft in telecom… In mijn geval niet onbelangrijk, ik ben afgestudeerd in deze richting dus zal ik waarschijnlijk wel iets andere vragen stellen dan de meeste andere mensen. Ik hou jullie nog op de hoogte of ik er gelijk in kreeg en of ik al dan niet naar een andere winkel ben overgestapt.

