2007-2009

strakke kont, zachte billen

Ok, met zo’n titel moet ik er in slagen om mijn bezoekersaantallen in de hoogte te jagen, toch? :lol:

Waar het in concreto over gaat? Awel, ik ben eind vorige maand met Sas naar de Decathlon geweest in Kortrijk en daar heb ik een mountainbikebroek gekocht. Die gewoon driekwartbroek is niet slecht maar tis toch wat koud, het zweet kan niet weg en zo’n mtb-zadel is niet echt zacht om op te zitten. Je weet ondertussen wel al dat ik een hekel heb aan die badpakjes waar de meeste XC-rijders mee rijden, dus was dat geen optie… ondanks dat deze wel bescherming bieden tegen alle nadelen die ik hierboven opsom.

De oplossing kwam van Nick (weeral…): een MTB-broek in een stijl waar ik mee kan leven en met de voordelen van zo’n badpakske. Ideaal dus :cool: .

