2007-2009

1 keer teveel

Op mijn MySpace-account van DISAR staat er een belangrijke mededeling. Het is niet helemaal zonder spijt, daarvoor zijn de mooie herinneringen te talrijk, maar nu begrijp ik waarom er zoveel collega’s -groot en minder groot- er de brui hebben aan gegeven.

Ik ben blij dat ik de topjaren van de elektronische muziek heb meegemaakt, ik ben nog meer tevreden dat ik ze vanaf de andere kant van de dansvloer heb kunnen meemaken en ik ben vóóral blij dat ik die duizenden mensen heb kunnen laten genieten van al die fantastische nachten.

Blijft er nog één vraag over: had ik moeten stoppen op het toppunt of moet ik blij zijn dat ik er het maximum heb uitgehaald? Het antwoord zal ik waarschijnlijk nooit weten maar het is wel zeker dat ik er niet meer had kunnen uithalen: Zenith, Club Sequence, Xeno, Generationz, de opstart van Crazy FM, VIP in het Sportpaleis met 13yr Cherrymoon, samen draaien met Laurent Warin, Michael Forzza, Dimitri Andreas, Sven Lanvin (en Livvy natuurlijk ;-)), Phi-Phi, Danny C en zoveel, zoveel, zoveel meer mensen die er voor gezorgd hebben dat de handen in de lucht gingen. De lijst kan nog veel, veel langer maar daar val ik jullie niet mee lastig.

Het enige wat ik nog mis in het rijtje? Een eigen release… maar ach, er moet altijd iets overblijven om van te dromen hé?

