2007-2009

spannende punch

Spannende dagen voor mij (nog 3 keer slapen en de examens zijn er) maar vooral ook spannende dagen bij m’n vorige werkgever Punch Graphix. Amper een paar maanden was ik er weg en er kwam al een aankondiging dat 25% van de werknemers moest afvloeien… Zo zie je maar hoe belangrijk ik wel ben ;-). Ik herinner me dat mijn werkgever daar net voor identiek hetzelfde meemaakte: amper een paar maanden weg en ze sloten het boeltje daar zelfs!

Morgen is het dan zover: de aankondiging van wie blijft en wie er gaat lopen met de poen. Ik ben benieuwd… Aan de andere kant blijft het dan nog altijd wel de vraag of het zo slim is om achter te blijven in het afgeslankte verhaal. Volgens mij blijft het probleem hangen dat PGX maar één klant heeft en dus volledig afhankelijk is van die zijn goede zaken.

Maar goed, jongens (en meiskes): ik leef met jullie mee! Sterkte morgen en als je bij de 25% bent: kop op, werk genoeg! Neem dat van mij aan! 

