2007-2009

lek in het dak

Ondertussen zijn we al weer een dikke twee weken verder en begin ik me stilletjesaan thuis te voelen hier in mijn huis. Het is nog niet ideaal zo met die noodkeuken maar ik red me wel aardig hoor. Nog een twee weken tanden bijten en dan komen ze met de definitieve keuken, dat maakt het allemaal wel wat gemakkelijker.

Voor de rest is er toch al weer het één en ander veranderd. Zo ben ik een paar dagen geleden de trotse bezitter van een eigen wasmachine geworden en hangt mijn schotelantenne sinds gisteravond aan de muur vast. Voorlopig nog geen TV-Vlaanderen (die hebben wat problemen met de uitlevering van hun modules) maar alleen de free-to-air-zenders dus. Nou ja, nog altijd beter dan niets hé… en ik heb een internetverbinding waar praktisch geen limiet op zit. Wat moet een mens meer hebben? :cool:

Eén iets moet een mens alvast niet hebben… een lek in het dak! Bah, echt niet ideaal hoor. Het begon als een klein "lekje" maar ondertussen stroomt het water al via de houten platen naar beneden. Hopelijk zorgt de aannemer snel voor een oplossing want leuk is anders als je in ons regenlandje bij de minst spat water al met de schrik moet zitten!

