2007-2009

Nokia N82 krijgt nieuwe rekenmachine

Een drietal maanden geleden berichtte ik al over het feit dat de ingebouwde rekenmachine van mijn Nokia N82 op geen **** trekt. Ik stelde toen het gratis alternatief "Calcium" voor: uiterst simpel maar ongelooflijk doeltreffend! Ik was niet de enige persoon met deze klacht en Nokia heeft blijkbaar geluisterd naar zijn klanten want in hun Beta Labs staat sinds vandaag de Enhanced Calculator for S60 met de vraag of we deze versie een stuk beter vinden dan de vorige.

Het duurde uiteraard geen twee seconden denkwerk om mezelf te overtuigen het programma te installeren, of wat had je gedacht :cool:. Het resultaat? Wel, ik ben overtuigd! De goede dingen van Calcium hebben ze afgekeken en die vervolgens gecombineerd met hun eigen voordelen, meer moet dat dus niet zijn! Een combinatie van een snelle maar simpele calculator, een uitgebreide calculator en een programma om leningen te berekenen is uiteindelijk het resultaat waar ze fier mogen op zijn.

Toch een klein nadeeltje? Allé, althans voor mij: ik ben een RPN-freak en dat ondersteunen ze jammergenoeg niet. Als het dat maar is!

Interesse om te testen? Scan dan de barcode uit met je GSM of surf naar deze link.

