2007-2009

2008

Even terugblikken naar mijn plannen

2008 was het jaar waarin:

  • Disar er echt helemaal mee gestopt is.
  • Ik in mijn eigen huis ben gaan wonen (eindelijk!).
  • Ik Disneyland voor het eerst gezien heb met Halloween.
  • Ik niet naar Phantasialand ben geweest met Kerst… maar wel voor drie dagen naar Disneyland.
  • MITA inderdaad omhoog gestuwd werd in de zoekresultaten.
  • Ik niet ben gaan downhillen in de Ardennen.
  • Mijn mountainbike een nieuwe vork heeft gekregen.

Even terugblikken naar wat niet gepland was…

2008 was het jaar waarin:

  • Ik overgeschakeld ben naar Nokia… terwijl ik voorheen een grondige hekel had aan dat merk.
  • Ik nog meer online zit dan vroeger… maar nu vooral mobiel: lange leve Nokia N82!
  • Ik voor het eerst buiten Europa ben geweest.
  • Ik nog nooit zolang over een tripreport heb gedaan… die is nog altijd niet af!
  • Ik me zotgeblokt heb aan de examens voor Adjudant en nog steeds niet weet of ik geslaagd ben.
  • Ik de 10e dag in Disneyland meemaakte en voor de 5e keer naar het Resort trok.

 

