2007-2009

2009

Het jaar waarin:

  • mijn tuin vooraan in orde komt (ergens in het voorjaar).
  • mijn tuin achteraan in orde komt (ergens in het voorjaar).
  • mijn zolder in orde komt (tijdens het zomerverlof waarschijnlijk).
  • ik een bureau koop (liefst nog deze winter).
  • ik alle plannen opmaak voor de inrichting van mijn living en salon.
  • ik hopelijk mijn 30ste verjaardag kan vieren in Disneyland (3 dagen NPBC zou perfect zijn!).
  • ik definitief afreken met die stomme schouder (TNX Sas voor da verjaardagscadeau).
  • ik met Kerst graag twee dagen naar Phantasialand zou gaan (was gepland voor 2008).
  • Disar zijn platen verkoopt (tegen de zomer of zo?).
  • ik ga downhillen/freeriden in de Ardennen (had ik dat vorig jaar ook niet gezegd?).
  • ik deze moblog eens ferm uitkuis en kijk of het de moeite is om die nieuw leven in te blazen.
  • ik overweeg of MITA al dan niet blijft bestaan.
  • ik hopelijk eens echt iemand leer kennen waarmee het klikt (iemand die zich geroepen voelt?)… hmmm, deze zin is een letterlijke copy-paste van 2008 :doubt:.
  • ik mijn opleiding tot ambulancier volg.
  • ik uitzoek of het zinvol is om mijn manaba (Industrieel Ingenieur) bij te volgen in avondschool en of het überhaupt wel mogelijk is.
  • ik meer plannen heb voor 2009 dan ik zelf dacht!
