2007-2009

tZit em in de 10

  • 10 jaar geleden zat ik nu op kot te blokken voor mijn examens.
  • 10 maanden geleden was ik mega-nerveus want de dag erop had ik een first-date met iemand dak ferm zag zitten.
  • 10 weken geleden moest ik mijn papieren van de medische keuring voor mijn ambulancierscursus binnendoen en heb ik mijn mountainbike binnengebracht om mijn nieuwe vork te monteren.
  • 10 dagen geleden ben ik ’s morgens van de grond geweest (GRIMP-oefening hé!) en ’s namiddags frustraties gaan afrijden op mijn mountainbike (met die nieuwe vork van 10 weken geleden ;-).
  • 10 uur geleden dacht ik bij mezelf: nog een uurtje tanden bijten en je hebt middagpauze!
  • 10 minuten geleden was ik mijn kerstboom aan het afbreken.
  • Binnen 10 minuten zal ik waarschijnlijk nog steeds op de computer zitten tokkelen.
  • Binnen 10 uur zal ik aan het genieten zijn van de laatste momenten tussen de lakens.
  • Binnen 10 dagen heb ik mijn eerste les ambulancier.
  • Binnen 10 weken heb ik hopelijk minder last van het bloedgeven de dag ervoor dan de vorige keer dat ik geweest ben.
  • Binnen 10 maanden zou ik nog aan het bekomen moeten zijn van mijn 30ste verjaardag in Disneyland… allé, als ik tegen dan iemand vind om mee samen te gaan hé.
  • Binnen 10 jaar… djeeeeeez, moet dat echt? Dan ben ik wel bijna 40 hé!
