2009-2014

*daarom* zijn we zo gek

Chris Fields holding the dying infant Baylee Almon
Chris Fields holding the dying infant Baylee Almon

Ik kreeg deze morgen de vraag: “Wat in hemelsnaam heb je hier nu aan?” toen bleek dat ik voor dag en dauw al een oproep heb gehad en me daarna als een gek naar mijn “normaal” werk moest haasten.

Mijn antwoord: “Wel, als ik vanavond in mijn bed kruip, dan kan ik met een gerust geweten gaan slapen want ik weet dat ik vandaag één iemand heb kunnen helpen op het moment dat hij het écht nodig had.”.

Toen werd het stil…

4 thoughts on “*daarom* zijn we zo gek”

    1. Met jouw job zou ik net het omgekeerde verwachten. Je zou toch denken dat jij elke avond met een gerust gemoed kan gaan slapen omdat je opnieuw zoveel mensen gelukkig hebt gemaakt? Of zie ik het nou verkeerd? 🙂

Reacties zijn gesloten.