2009-2014

2009 was

Net zoals elk jaar even terugblikken naar mijn plannen voor het afgelopen jaar

2009 was het jaar waarin:

  • mijn tuin vooraan maar een klein beetje in orde kwam.
  • mijn tuin achteraan wél helemaal in orde kwam.
  • mijn zolder ook helemaal in orde kwam.
  • ik geen bureau heb gekocht maar wel zowat elke winkel heb afgeschuimd hiervoor.
  • mijn 30ste verjaardag niet gevierd werd met het gehoopte reisje naar Disneyland maar wel met een mislukte rea :-(.
  • ik definitief afrekende met die f*cking schouder.
  • de Phantasia-kerst verschoof van 2008 naar 2009 en nu naar 2010 *zucht*.
  • Disar volop zijn platen ging verkopen (nog 700 stuks, iemand?).
  • ik teruggekeerd ben naar mijn roots: medische hulpverlening, daar waar het allemaal mee begonnen is.

Al bij al een mooie score dus, de meeste van mijn plannen zijn er dus wel doorgeraakt deze keer :-).

Plannen die ik niet gemaakt had maar die er wel zijn doorgeraakt:

  • in april mijn eerste Fantasy Pass aangeschaft (olé!).
  • deze zomer is er dan een huisgenootje bij me in getrokken… en in december heeft mijn kerstboom dat geweten!
  • LED-spots zijn eindelijk kwalitatieve vervangers voor halogeen dus kon ik mijn technologie-hartje ophalen hierin.
  • ik heb een Dolce Gusto :-).
  • En ik heb mezelf verwend met een ferm fototoestelleke ;-).

Dat zal het zowat zijn denk ik?

1 thought on “2009 was”

Reacties zijn gesloten.