2009-2014

2010

Gisteren even teruggeblikt en vandaag even vooruit kijken. 2010 wordt het jaar waarin:

  • mijn tuin vooraan nu eens echt afgewerkt moet geraken.
  • mijn hele beneden moet voorzien worden van meubels, behang, verlichting, haard, … .
  • mijn tuinhuis en de rest van de tuin voorzien wordt van vaste elektriciteit en verlichting.
  • er een eerste grondige energie-audit komt en de verlichting aangepast wordt naar LED zoveel als mogelijk.
  • Sitka hopelijk een beetje kalmeert (mijn kerstboom zal hem denkbaar zijn :-D).
  • MITA waarschijnlijk in de etalage gaat.
  • ik beter eens mijn oude brol op kapaza of zo zet.
  • ik tegen de zomer hopelijk weer vollenbak kan gaan sporten want op het tijdstip van schrijven word ik knettergek!
  • ik me eens goed bezig zal houden met dat fototoestel van me.

En daar hou ik het (voorlopig) bij :-).

1 thought on “2010”

Reacties zijn gesloten.