2009-2014

eerste flitstest (2)

Ey maar beziet dat nu eens! Kheb me gewoon gebaseerd op de opstelling uit de vorige post. Maar de snoot die als hairlight gebruikt werd nu gewoon omgedraaid en de snoot er afgehaald zodat enkel nog de torch overbleef… Ah ja, kheb ook de batterijen uit de zon gehaald… Allé, om 22h ’s avonds in de winter geeft die sowieso al niet veel licht meer. Het werd dus zoiets uiteindelijk:

idem vorige post maar nu doek belicht ipv hairlightEn verbaas je over het resultaat! Vergelijk vooral het gekreukte doek in de achtergrond van de vorige foto’s!

Jah, ok, akkoord, teddy zelf is wat van zijn kleur kwijt maar dat komt (denk ik) doordat hij dichter van de softboxen zit en ik die strobes niet zwakker heb gezet. Maar geef toe: toch een heel verschil hé? Morgen ga ik mss eens proberen met een gelleke er bij, benieuwd of dat het effect zal geven dat ik denk dat het zal geven :-).

2 thoughts on “eerste flitstest (2)”

    1. Het is echt wel iets raars dat licht hoor, maar wel heel interessant! Kheb trouwens zopas een kleurenfilter doorgebrand :-(. Nu mag ik nog op zoek naar een winkel in ons boeredorp hier die aan een nieuwtje kan geraken voor me :-(. Njah, al doende leert men uit zijn fouten zeker?

Reacties zijn gesloten.