2009-2014

2010 was

Time flies when you’re having fun! Al weer tijd om eens terug te kijken op 2010, net zoals ik vorig jaar heb gedaan en het jaar ervoor :-). Uiteraard nemen we daarvoor de plannen erbij die ik in het begin van dit jaar had opgesteld, je vindt ze hier.

2010 was het jaar waarin:

  • mijn voortuin echt afgewerkt heb, eindelijk :-).
  • er serieus gewinkeld werd op zoek naar meubels maar ik nog steeds met die leenmeubelen zit… 2011!
  • de tuin nog altijd niet voorzien is van elektriciteit en het hout ook niet geverfd werd, schande al zeg ik het zelf.
  • er heel wat verlichting aangepast werd naar LED maar ik even op de rem ging staan aangezien de technologie eerst weer wat moet bijbenen.
  • Sitka gelukkig mijn kerstboom met rust laat… maar niet de versiering die in hangt :-(.
  • de overstap van een papieren agenda gecombineerd met Google Calendar gemaakt werd naar mobiel gebruik van Google Calendar en ik uiteindelijk ook vergat waar die papieren agenda lag :-D.
  • ik van dagelijks mobiel internet overstapte naar bijna-altijd-online op mijn GSM.
  • MITA de deur uitging. Het was leuk maar Wikipedia geeft betere resultaten dan wat ik zelf op MITA kon doen.
  • Kapaza heel wat oude brol te slikken kreeg maar ik toch meer bij 2dehands verkocht kreeg :-D.
  • het sporten van vollenbak naar noppes naar vollenbak naar noppes naar … ging. Da moet dus echt wat consequenter é!
  • mijn fototoestel écht aan het werk werd gezet en er zelfs een studio in huis kwam!
  • ik veranderd ben van werk. Jah, het stond niet bij mijn plannen in januari maar dat kon ik ook moeilijk online zetten. Nochtans was dat wel een belofte aan mezelf :-). En je kan je niet inbeelden hoe blij dak ben dak die stap genomen heb ;-).
  • mijn verjaardag wél gevierd werd in DLP deze keer, beter dan vorig jaar dus :-).
  • de Phantasia-kerst verschoof van 2008 naar 2009 naar 2010 en nu naar 2011 *zucht*.
  • ik me doodgeërgerd heb aan de NMBS, nooit gedacht dat die mannen zo incompetent waren!
  • Mijn Dolce Gusto aangevuld werd met een Espresso-machine met losse koffie. De gewone koffiemachine staat sindsdien te verstoffen in de kast.

Kijk eens aan, echt wel weer een goed gevuld jaar! Zowat alles wat ik wou doen heb ik ook gedaan dus :-).

Op naar morgen voor een lijstje met plannen in 2011!

4 thoughts on “2010 was”

  1. en het jaar dat je je brevet gehaald hebt , bijna vaste bewoner van veurne2 geworden bent en op dieet bent gegaan ;)…

Reacties zijn gesloten.