2009-2014

2011

Op oudejaarsdag kijken we terug naar het afgelopen jaar, op nieuwjaarsdag kijken we vooruit naar wat komen zal! Zo doen we het al 6 jaar en zo gaan we het nog wel eventjes doen zeker? 😉

2011 wordt het jaar waarin:

  • Facebook echt alleen nog maar een aanhangsel wordt van mijn Twitter-account terwijl die laatste the place to be wordt! Het is het moment om je accountje aan te maken! Trouwens, misschien wordt mijn twitteraccount wel $1000 waard dit jaar of zoiets!
  • Ik overschakel van bijna-altijd-mobiel-online naar always-online, punt. Lang leve Mobile Vikings! Als je ook mee overstapt, gief mie éé saajn, dan kan je me opgeven als peter of zoiets :-D.
  • Mijn tuin achteraan geschilderd wordt, meubeltjes én elektriciteit krijgt.
  • Ik in de kerstperiode voor het 4e jaar op rij een poging doe om naar Phantasialand te gaan *zucht*.
  • Ik mijn PA niet meer verleng… Oktober is het echt gedaan met zoveel naar Disneyland te gaan dus!
  • Ik eventjes goed uitreken welke overstappen ik kan maken bij de energieleveranciers en van die dingen.
  • Er nog éél veel meer verkocht wordt via 2dehands en kapaza en van die dingen.
  • Er helemaal GEEN papieren agenda meer gebruikt wordt, alles 100% online dus! At last…
  • Ik nie wil veranderen van werk (ah kijk, dees jaar zeg ik het dus heel expliciet é!). Want ondanks de *vuile woorden* sukkelaars van de NMBS, is het een luxe om een job te kunnen doen die je graag doet op een plaats waar je het graag doet.
  • Ik toch wel wat energie wil steken in het project van FOD Binnenlandse Zaken rond brandpreventie bij de burger. De kleine groep van huidige BPA’s hebben de “opdracht” (nou ja) gekregen om de zaak te helpen opstarten en da zie ik dus eigenlijk wel zitten ook. Aja, BPA staat voor BrandPreventieAdviseur moest je mijn zoveelste afkorting nie snappen :-).
  • Ik verder niet teveel plannen ga maken maar gewoon verder ga genieten van wat da komt, en nu gij! 🙂

Voila, dat zal het weer zijn voor dit jaar.

Maak er allemaal een FANTASTISCH 2011 van!

1 thought on “2011”

Reacties zijn gesloten.