2009-2014

2011 was

Het is niet omdat je het laatste jaar hier alleen dingen zag verschijnen die te groot waren voor Twitter dat oude gewoontes moeten vergeten worden. Dus… net als vorig jaar kijken we weer even terug naar de gemaakte beloftes en wat er van in huis gekomen is:

  • Yep, facebook is serieus naar de achtergrond geschoven. Wil je me écht volgen: dan moet je naar Twitter! Google+ kan ook maar het echte werk vind je toch op Twitter hoor :-). Is mijn account ondertussen 1000 dollar waard? Click and you shall see!
  • Mobile Vikings for the win! Ik heb me de overstap nog geen seconde beklaagd. Een fiere Viking aan deze kant van de blog dus! Willen jullie ook op de boot? Gebruik dan deze link en je geeft me op als je peter… wat ook leuk meegenomen is voor mij, bedankt en merci ;-).
  • Mijn tuin is geschilderd (TNX pappie!) en de elektriciteit is in orde geraakt… Alleen de meubeltjes vielen wat tegen. Vind ik dan eindelijk wat ik zoek, blijken die na 1 dag al uitverkocht. 😦
  • Euh… Kerst en Phantasialand :-/. Dan ga ik het maar voor het vijfde jaar uitstellen zeker?
  • Maar mijn PA voor Disneyland, die heb ik NIET meer verlengd… zoals beloofd… toch? of niet? misschien? hmmm? ok, wel dus 😀 !
  • De overstap van energieleverancier is uitgelopen in zelf leverancier worden… Tjah, het kan verkeren :-).
  • Kapaza is afgeschreven, daar verkoop je toch niks meer. Maar 2dehands die heeft wel heel wat te slikken gekregen en er is echt wel veel de deur uit. De combinatie van online verkoop met social media doet wonderen in momenten :-D.
  • De papieren agenda dan… euh… papieren agenda zeg je?? Waar steek je dan de batterijen??
  • Yes, ik ben niét veranderd van werk! Maar de combinatie van 4 jobs heeft zijn sporen nagelaten. Volgend jaar moet ik toch echt wel beginnen kiezen. Als je met 60 man bent, kan het onmogelijk dat 10 mensen alles doen.
  • BPA is gestart met draaien maar je zal er nog niet dronken van worden. De rest is voor 2012 dus!
Zozozo, das best wel een goede score hé? Bijna alles is er doorgeraakt! Eens kijken wat er nog bijgekomen is zonder dat het gepland was?
  • Op brandweervlak hebben we met een groepje oefeninstructeurs grenzen verlegd :-). Ik denk dat iedereen na dit jaar toch wel zal inzien dat we het één en ander weten te forceren… And you ain’t seen nothing yet ;-).
  • Ik ben heel verstandig blijven verder werken met mijn stokoude Nokia N82 (S60v3). Elke dag opnieuw liep ik tegen zijn grenzen aan (met dank aan Mobile Vikings waardoor een heel nieuwe wereld voor me openging) maar toch slaagde ik er in om te blijven op mijn tanden bijten. Tot aan de Samsung Galaxy Note dan tenminste.
  • Een oude hobby is terug in mijn leven binnengekomen. Wel, die is nooit echt weggeweest eigenlijk. Ik heb het proberen te compenseren maar met… euh… niet zoveel succes :-D. Tjah ,dan keer je gewoon terug naar waar je goed in bent: shaking the dancefloor from behind the decks!
