2009-2014

2012

Goedemorgen! Iedereen fris en monster of zit de champagne nog na te werken? πŸ™‚

Hoe dan ook, vandaag is het tijd voor de jaarlijkse lijst met goede voornemens en leuke plannen. Het is trouwens al de 7e keer dat ik dit lijstje online smijt… gaat de tijd toch snel man!

  • EΓ©n goed voornemen maar, de rest zijn leuke plannen :-). Na een jaar waarin ik mezelf 365 dagen heb kapot gewerkt, ga ik dit jaar 366 dagen terug een beetje een normaal leven opbouwen.
  • De leuke plannen dan. Wel, om te beginnen: meubels, behangen en schilderen. Ik ben trouwens al volop bezig met in de boeken duiken hiervoor.
  • Levenslang studeren leek logisch toen ik nog op school zat, maar (bijna) 10 diploma’s later begin ik er steeds meer aan te twijfelen of dat wel haalbaar is. Tijd dus om even op te lijsten wat ik Γ©cht wil en gewoon leuk was geweest om te hebben.
  • Phantasialand moet gewoon op dit lijstje staan… voor de 6e keer en wedden dat ik weer niet ga? πŸ˜‰
  • Mijn PA voor DLP wordt dit jaar 100% zeker NIET verlengd… want hij is nog geldig tot april 2013 :-D.
  • Ik ben in bespreking met mijn huidige bank maar de kans is groot dat ik bepaalde zaken wegtrek om te besparen.
  • Idem voor de energieleveranciers: ik moet er eentje zien te vinden die amper abonnementsgeld aanrekent aangezien ik bijna geen verbruik meer heb.
  • En dan ga ik nog een poging doen om mijn verzekeringspremies te doen zakken, maar dat wordt een heel ander verhaal.
  • En nog een laatste crisismaatregel: op zoek gaan naar haalbare investeringen om mijn huis nog energieneutraler te maken: sowieso heb ik nog een paar plaatsen waar extra isolatie kan, dan misschien warmtekoppeling op mijn douchewater en eens uitrekenen of hetzelfde ook kan op ventilatie? We zien nog wel, je leest het sowieso hier! πŸ™‚

Zo, geniet nog van jullie kater en het etentje deze middag.

Bij leven en welzijn, tot het volgende schrijven!

πŸ˜‰

1 thought on “2012”

Reacties zijn gesloten.