2009-2014

2013

Goed, de plannen voor 2013 dan maar? We zitten ondertussen al aan de 8ste keer dat ik dit lijstje opmaak… Ik ben duidelijk een oud-gediende aan het worden in de blogosfeer ;-).

  • Geen verlenging meer van mijn PA voor Disneyland, zoals beloofd vorig jaar.
  • Verlichting plaatsen in de gang boven… LED uiteraard :-).
  • LED-verlichting toevoegen aan het werkvlak van de keuken en als verlichting van de garage.
  • Een nieuwe slaapkamer kopen, behangen, schilderen en LED-verlichting voorzien. We zijn met 2 om te kiezen dus dat zou nu toch wel moeten lukken hé?
  • De binnendeuren allemaal schilderen, eindelijk!
  • De zolder opruimen, verdelen in kamers en de fotokamer dan verhuizen naar boven.
  • Het hele huis voorzien van nog een extra laagje inbraakbeveiliging.
  • En uiteraard ook nog eens een besparingsronde houden… Elke euro 2 keer uitgeven blijft mijn ultieme doel :-). Dit jaar schakel ik over naar 6% BTW dus wordt het een stuk gemakkelijker verbouwen. Spaardouchekop en thermostatische mengkraan zijn al zeker, de rest moet nog eens bekeken worden. Misschien iets met die warmteterugkoppeling waar ik het vorig jaar over had? Zowel op de luchtafvoer als het afvalwater van de douche.
  • Zetten we er Phantasialand voor de 7e keer op? Majaaaaaah 😉
  • De Ronde van Vlaanderen rijden… echt waar, de inschrijving is zelfs al gebeurd!
  • Eens zien of het de moeite is om het examen radioamateur af te leggen, gewoon maar voor de heb en om mijn elektronicakennis nog eens op te frissen want die zit nu wel héél ver weg!
  • En ferm veel genieten van het tweede jaar met Schat natuurlijk, dat spreekt voor zich!

Heel veel plezier in 2013 iedereen!!

